מאי 12, 2024

חדשות הגבעה

כל מה שקורה בגבעת שמואל

"מפסיקים להיות פראיירים" – השבוע השלישי למחאת התושבים

תושבי גבעת שמואל נגד קמפיין הבחירות הבזבזני של ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני לכנסת. "מפסיקים להיות פראיירים" – כך נכתב בשלטי המחאה. 

אלפי מודעות נתלות ברחבי גבעת שמואל מזה כשלושה שבועות.

תושבי העיר טוענים כי ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, השקיע בקמפיין בחירות לכנסת תוך התעלמות ממחוייבותיו הנוכחיות – ניהול וטיפול בעיר. זאת, בזמן שהוא קיבל משכורות ונהנה מרכב צמוד. נוסף על כך גם מקבל לשכה פרטית בעיריית גבעת שמואל וכל ההטבות הללו על חשבון משלמי המיסים של תושבי גבעת שמואל, מבלי ממש להיות נוכח בעיר. 

השבוע השלישי למחאת התושבים כנגד השחיתות

לפני כארבעה חודשים, החל יוסי ברודני את מסעו להתמודדות לכנסת ישראל ה – 25 כחלק ממפלגת הבית היהודי, מפלגה שהייתה בסכנת הכחדה.
התוצאה כבר ידועה – ברודני שהיה במקום השני ברשימה של מפלגת הבית היהודי, לא הצליח להכנס לכנסת כפי שתכנן, כאשר מפלגת הבית היהודי לא עברה את אחוז החסימה עם אחוזי תמיכה נמוכים מאוד. 

בזמן שניהל את קמפיין הבחירות שלו, ברודני עדיין כיהן כראש עיריית גבעת שמואל, דבר העורר ביקורות רבות אצל חלק מהתושבים בעיר. 

תושב גבעת שמואל מספר כי : "הגיעו מים עד נפש. אין זה מתקבל על הדעת שבמשך ארבעה חודשים מר ברודני לא היה נוכח ופעיל בעיר, ועכשיו אחרי שלא הצליח להכנס לכנסת הוא חוזר כאילו לא קרה דבר מעולם. גבעת שמואל אמורה להיות בעדיפות ראשונה ולא ברירת מחדל. הגיע הזמן להפסיק לשתוק".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *